Advertisement

DOWN FOR WHATEVER - Nincs Helyed (Hivatalos Videó)

DOWN FOR WHATEVER - Nincs Helyed (Hivatalos Videó) ★KÖVESD A ZENEKART / IRATKOZZ FEL:

►FACEBOOK:


►INSTAGRAM:


►SPOTIFY:


►WEB / SHOP:


★BOOKING / KONCERTSZERVEZÉS★
Mátyás Bodor / Vefmat Production
+36 30 637 77 44
bodor.matyass@gmail.com

►Felvételek: Stray Heart Records


►Mix és Master: Simon István (No Silence Sound Studio)


►VIDEÓ: TRI-ANGLE (www.tri-angle.hu)


►Rendezte: Császár Róbert, Diószegi Kiki, Zsoldos Dávid
►DOP és Utómunka: Császár Róbert és Zsoldos Dávid
►Werk fotók és fényképek: Popov Alexandra
►Smink: Hidvégi Dominika

Külön köszönet a fényekért Kostya Bánknak (ARCOK Stúdió)

►S Z E R E P L Ő K:
Szentgyörgyi Dániel
Eilmess Evelin
Baross Attila

►T A G O K:
Diószegi Kiki - Ének
Császár Róbert - Gitár
Czink Zsombor - Basszusgitár
Zsoldos Dávid - Dobok

►S Z Ö V E G:
Gyere hazudd újra el, hogy én voltam a támasz;
hogy minden egyes kérdésedre csak én tudtam a választ,-
Tudom az időnk már lejárt, köszönöd ezt a néhány évet,
és ha megértem majd magam, akkor megérthetlek téged…

Süllyedek, fulladok,-
egy tóba ejtett kő vagyok.
A hullámsír ha eltemet
nem lesz vessző pont helyett!

ITT NINCS HELYED

Nincsen fény, csak sötétség és zúgó tengerár.
Bennem óceáni mélység, benned őrjítő homály.

Süllyedek, fulladok,-
egy tóba ejtett kő vagyok.
A hullámsír ha eltemet
nem lesz vessző pont helyett!

Süllyedek, fulladok,-
egy kőbe vésett szó vagyok.
A hullámsír ha eltemet
meghallod a csöndemet.

Down for Whatever,Nincs helyed,White Light,Diószegi Kiki,DFW,Császár Róbert,Czink Zsombor,Zsoldos Dávid,Modern Metal,Metalcore,Magyar zene,Klip,Hungarian,Music Video,Videóklip,zenekar,metal,rock zene,rock,aws,aws viszlát nyár,new friend request,subscribe,nfr,new friend request félek ha átölelsz,nova prospect,nova prospect vigyázó,subscribe álomtégla,depresszió nem akarok elszakadni,depresszió,road,road nem kell más,leander kills,leander rising,

Post a Comment

0 Comments