Advertisement

KÜCÜCÜK POMPAYA KOCA TIRLA GIRERSEN BÖYLE OLUR!!

KÜCÜCÜK POMPAYA KOCA TIRLA GIRERSEN BÖYLE OLUR!! Selam Ben Yigit Yusuf Gölbas. Karda kayan tiri cektigim yere salzburga gittim, tir ile yakit aldim, dar yere girdim zor ciktim, pompa kücücüktü, tir icin uygun degildi, avusturya linz ve salzburg bölgelerinde gecen aksiyon ve eglenceli bir video oldu iyi seyirler.
#salzburg #daf #krone

Takip Edin :)


Instagram



En Son Yüklenen Video


İş Teklifleri (Business) havalikorna2018@gmail.com

Ben Yigit Yusuf Gölbas, Youtube Türkiye hayatimdan isimden yasantimdan bahsettigim ve bunlari yaparkende cok keyif aldigim bir platform, Burada Paylastigim icerikler
Macera , Tir Videolari , Eglence , Sarki , Vlog , Sürüs , Yeni yerler, Tir ile dar sokaklar, Challenge ve benzeri birsürü
video, simdi Abone olun !!

kücücük,pompa,yakit,almak,icin,gidersen,böyle,olur,salzburg,linz,dafxf480,tir ile aksiyon,karda kayan tir salzburg,tir videolari,tir tanitim,trucker,lkw fahrer,almanya,tir söförleri,vlog,tir ile birgün,krone,mazot fiyatlari,avrupada yakit fiyatlari,almanya yakit,tira yakit nasil alinir,adblue nedir,siezenheim,yakit pompasi,yakit hesaplama nasıl yapılır,Koca Tır Bu Virajdan Nasıl Döner,küçücük,otobüs,tır,truck,

Post a Comment

0 Comments