Advertisement

Bravo, ai stil – Bia si Raluca, conflict fara precendent: 'Eu nu mi-am cautat prietenie cu tine!'

Bravo, ai stil – Bia si Raluca, conflict fara precendent: 'Eu nu mi-am cautat prietenie cu tine!' Bravo, ai stil – Bia si Raluca, conflict fara precendent: "Eu nu mi-am cautat prietenie cu tine!"
#BravoAiStilCelebrities #Celebrities
Ne puteti urmari si pe:





Copyright © Toate drepturile rezervate.

Bia si Raluca,conflict fara precendent,Eu nu mi-am cautat prietenie cu tine!,Raluca,despre tinuta Oanei,Nu te avantajeaza tinuta pentru ca ai forme!,Maurice,satul de tinutele Biancai Giurcanu,Prea mult,04.03.2020,Deea a intrat in gura Biei Rus si cu greu mai scapa!,Andreea,aparitie incendiara!,Juratii,in conflict din cauza tinutei prezentate de ea!,in lacrimi din cauza Andreei!,Ce au de impartit?,

Post a Comment

0 Comments