Advertisement

Xiaomi MiA2 Android 10 Stable Update - Camera to API advantage and disadvantage

Xiaomi MiA2 Android 10 Stable Update - Camera to API advantage and disadvantage Hi

I am Aman Welcome to our youtube channel TECH AMAN.





About this video-





✔️ Join Telegram Channel...



Paytm Offer & Latest Offer















..................................................................................................................



Our some other videos Playlist -





■ Micromax Bharat 1 v409 Full Information Video-



■ mCent browser-



■ Unboxing-



■ YOUTUBE-



■ HOW TO-



..................................................................................................................







My Setup



Camera (Mi A2)



Mic (Boya M1)



Tripod (3110 Universal Portable Digital)



Lights ____________?







Subscribe my channel:











Our Social Links-



Instagram:



Youtube:



Twitter:



Google Plus:



Facebook:





►►Watch More...



■ How To HacK Any Applock On Android | [Hindi/Urdu] TECH AMAN





■ Smart Kit 360 [Hindi/Urdu]





■ How to delete send a message on WhatsApp ||





■ WhatsApp V/S GbWhatsApp [Hindi/Urdu] || TECH AMAN ||





■ How to change Facebook Username Free in Hindi ||TECH AMAN ||





■ How To Create a Gmail Email Account Free [Hindi/Urdu] TECH AMAN





■ How to Create Whiteboard Animation Videos Free [Hindi/Urdu] || TECH AMAN ||



■ How to Shorten link or url || Top 2 ways of 2017 || [Hindi/Urdu] || TECH AMAN ||



About: Tech Aman is a YouTube Channel, where you will find tech videos in Hindi, New Video is Posted in Every Two Day's :)

(टेक अमन एक यूट्यूब चैनल है, जहां आप हिंदी में तकनीकी वीडियो पाएंगे, नई वीडियो हर दो दिनों में पोस्ट किया जाएगा :)

#mia2android10
#mia2camera2api
#mia2darkmode

TECHNICAL I,TECH AMAN,TECHAMAN,aman thakur,TA,tech aman,AMAN,mia2 android 10,mia3 android 10,mi a1 official android 10 update,mi a2 official android 10 update,mi a1 android 10 beta,mi a2 android 10 beta,android one update,xiaomi mi a1,xiaomi mi a2,mi a1 official android 10,mi a2 official android 10,mia1 official android 10 date,mia2,mia1,mia2 android 10 features,mia2 android 10 latest features,mia2 android 9.0,

Post a Comment

0 Comments