Advertisement

ZBUKU - 'Nigdy Cię Nie Zapomnę' (List do Chady) | BraKe Blend

ZBUKU - 'Nigdy Cię Nie Zapomnę' (List do Chady) | BraKe Blend BraKe na instagram:

#chada #zbuku #list #do #chady #smutna #historia #proceder #brake #blend #czasu #nie #cofne

tekst:

minął rok
a ja dopiero te wersy kreślę
minął rok bratku
teraz mieszkam w twoim mieście
na tych blokach mijam taki CHADA
mija rok, a ja ciągle czekam az zadzwonisz brat
tu paru typów che zajebać rap dziś
sami zakładają se na łeb worki
rap, dziś to nie podwórka, tylko jutjub
a ja wciąż wspominam piękne czasy Chada Zbuku
własny porządek a nie pieniądze
pamiętam kiedy mnei zabrałeś na ten pierwszy koncert
owszem, jestem tu gdzie jestem
dzięki tobie
ale nigdy sie z tym nie pogodzę
że musiałeś odejść
przez to często gadam z Bogiem
doceniam życie
dla dzieciaków twoje teksty sa jak nauczyciel
ej, twoja muzyka jest nieśmiertelna
zawsze uśmiechnięty, takiego cię zapamiętam

minął rok
piję se Finlandię
i wiem ze jestem z nas dumny, bratku tak jak zawsze
te trumny tworzą nas też
czas zatrzyma godziny
po to by umierać
właśnie po to sie rodzimy
pytasz jak sobie radzimy
chujowo ale z fartem
wspominamy ciebie, pamiętamy wszystkie akcje
popijamy tą flaszkę łzy do oczu sie cisną
jak mam być kurwa szczery: to ty byłes dla nas hiphop!
byłęś ale prysło
jak pryśnie kazde życie
ja mam nadziej bratku że ci tam pomyślnie idzie
że przywitał zbawiciel
te psy w końcu nie węszą
módl sie za nas
mocno, otocz nas opieką
jesteś gdzieś daleko, czuje ze jesteś przy mnie
to niepokorny Zbuku będę sławił twoje imie
nawet nie wiesz co zrobiłeś ze zwykłego chłopaka
choć jestem jedynakiem czuje ze straciłem brata

hip hop,rap,smutek,samotna,historia,smutna,tesknie,edzio,piekielny,kocham cie,czasu,nie cofne,peja,sokol,zyc,do bolu,kiedy,jak nie dzis,powiedz,jej,kochasz,hades,brake,voodoo,kjn,remix,rip,samobojstwo,osiedla,nowosc,w kinie,czuje,to,rx,produkcja,samotnosc,kali,bezczel,

Post a Comment

0 Comments