Advertisement

UNBOXING, TEST, RECENZJA - Kierownica Logitech Driving Force GT (DFGT)

UNBOXING, TEST, RECENZJA - Kierownica Logitech Driving Force GT (DFGT) Witam. Dawno nie było tego typu filmów i zacznę go mmoże robić. Dzisiaj prezentuję kierownicę Logitecha (DFGT) i pokaże go wam jak przebiega jazda w Euro Truck Simulator 2 jak i My Summmer Car. To jest moja pierwsza tego typu kierownica więc jak widać to moje pierwsze przygody. Cena za nią była 265zł (było słychać na filmie). Czy ocena była słuszna 9/10? Dla mnie tak, a dlaczego? Tego się dowiecie na tym materiale ;) . Miłego oglądania!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

♥Link do fanpage - ♥
♥Link do Youtube - ♥
♦Link do grupy na Steam - ♦
→Link do instagrama - ←
►Chcesz mnie wesprzeć nie ma problemu - ◄
♫Zapraszam na mojego discorda ;) - ♫
♦Moja strona - ♦

Jeśli za pierwszym razem nie przyjdzie ci powiadomienie to wyjdź i wejdź ponownie.

DFGT,Logitech,Driving,Force,GT,Kierownica,Euro Truck Simulator 2,My Summer Car,MSC,ETS 2,ETS2,Symulacja,Wyścigi,Samochody,Auta,Ciężarówki,Tiry,

Post a Comment

0 Comments